Kariéra

Pracovní nabídka

Kariéra » Pracovní nabídka

Operátor IT Helpdesku

Náplň práce:

• Příjem požadavků od zákazníků, jejich evidence a řešení na první úrovni technické podpory (podpora uživatelů PC).
• Předávání požadavků na další stupně podpory a dohled.
• Podpora oddělení správy desktop.

Požadujeme:

• SŠ vzdělání.
• Čeština nebo slovenština jako rodný jazyk.
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
• Dobré komunikativní schopnosti, samostatnost, proaktivita.
• Všeobecný přehled o IT technologiích, znalost MS produktů.
• Ochota pracovat ve směnném provozu.
• Výhodou předchozí zkušenost z helpdesku nebo call centra.

Nabízíme:

• Zázemí stabilní a silné společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Příležitost pro vlastní odborný rozvoj
• Odpovídající finanční ohodnocení a široké spektrum benefitů
• Nástup je možný ihned

Kontakt

Asseco Central Europe, a.s.
Natália Ogurčáková
Powered by LMC

A co víc

Společnost Asseco Central Europe je silným regionálním softwarovým centrem pro střední Evropu v oblasti poskytování IT služeb a produktů s vysokou přidanou hodnotou pro všechny segmenty.
Obchodní nabídka společnosti Asseco Central Europe se skládá z korporátních služeb a produktových skupin, které jsou základem pro inovativní, přínosná a dostupná řešení odrážející specifické potřeby zákazníků.
Asseco Central Europe má k dispozici výkonný tým špičkových odborníků, kterých dle potřeby neustále doplňuje. Vzhledem na zaměření společnosti tvoří největší skupinu IT specialisti, programátoři a analytici.